ادرينادرين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ادرين عسل مامان و بابا

خوشحالم از اين روزهاو در كنار تو بودن

1393/2/5 16:29
نویسنده : سميه
161 بازدید
اشتراک گذاری

عشق كوچولوي من بودنت برام ارزش داره بي مثال، امثال بيشتر از سالهاي قبل معني مادر بودن رو ميفهمم، معني عشق كردن يه مامان با پسر كوچولوش، معني نگراني يه مامان واسه پسر نازش، وقتی لباتو واسم ورمی چینی و می خوای گریه کنی می خوام زمین از حرکت وایسه، وقتی صبحها با اون خنده نازت لباسمو می کشی که یعنی من بیدار شدم مامان، قلبم از شوق می خواد بال دربیاره وقتی شبا قبل خواب به پهلو روبروی من می خوابی و پاتو می بری تو شکمت و با اون دوتا چشای گرد و سیاهت زل می زنی به چشای من و منم پشتتو ماساژ می دم دلم می خواد زمان همونجا متوقف بشه و تو همین جور کوچولو بمونی و منم همینجور فقط نگاهت کنم، وقتی باهات دالی موشه بازی می کنم و تو با صدای بلند قهقه می زنی اون لثه های نازت و دوتا دندون خوشگلت پیدا می شن دیگه معنی آخر عشق کردن با تورو درک می کنم، وقتی تو بغلم خوابت می بره و خودتو می چسبونی بهم و دستت می ذاری تو یقه ام دیگه می خوام پرواز کنم وقتی بهت شیر میدم و تو واسم لبخندهای کوچولو می زنی و به صورتم نگاه می کنی بعد شروع به ملچ مولوچ می کنی انگار رو ابرهام و دلم از شادی می لرزه همه اینا رو از تو دارم عشق کوچولوی مامان همه این روزهای زیبا که دارن می گذرن و تمام این لذتی رو که دارم می برم از تو دارم دلخوشی این روزهای من تویی و بخاطر تمام خنده هایی که به لبم آوردی ازت ممنونم حقیقتا که خوشبختیم با تو چندین برابر شده اصلا مگه بهشت چیزی غیر از اینه؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)